fredag 11. februar 2011

JEG er løven

- løven det er MEG!

Anonyme scrappere har sammen med gjestedesigneren Vibeke en utfordring som heter Gjør materialet ditt.

Vibeke sier: "Min utfordring er: Gjør det du kjøper til ditt eget!! La din layout bli unik. Alle kan kjøpe det samme som deg – gjør det du har kjøpt spesielt – og DITT".

Jeg føler at denne utfordringen kaller på meg; jeg lager som regel alle blomster selv av gamle gardiner og forstoff (her og her) og paper-piecer dyr (her og her). Jeg tar vare på alle lapper på nye klær (her og her). Og jeg tråler bruktbutikker etter gamle bøker og ukeblader (her og her). Overskriftene klipper jeg ut selv. Og jeg har ingen fancy skjæremaskin, alt er kuttet for hånd. Med dårlig syn og uten samsyn. Hørtes det sånn passelig trist og stusselig ut eller???

5 kommentarer:

  1. Så herlig bilde!
    OG en knallflott side! :-)
    Det er bra at du lager så mye fint uten alle de fancy hjelpemidlene og ferdiglaga pynten, det viktigste er vel at vi koser oss med hobbyen, ikke hvilke produkter vi har brukt..

    Ha en kreativ og fin lørdag! :-)

    SvarSlett
  2. Du er flink! Nok en herlig, fargerik og leken LO fra deg!

    SvarSlett
  3. Så utrolig artig, elsker bildet og kombinert med tittelen ble det kjempeherlig! :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. må jo smile når jeg ser denne - så utrolig herlig !

    SvarSlett