mandag 25. oktober 2010

eternal love

En hyllest til min tålmodige og snille mann. Dette bildet er tatt i Praha på vår bryllupsreise i 2003. Rammen, sommerfuglen og blomsten er laget av et gammelt ukeblad, ”Alle kvinner”, fra 6. desember 1958, 6 dager før min mann ble født. Det føltes ikke helt riktig å klippe i stykker et ukeblad som har holdt seg helt i over 50 år. Men det er heldigvis flere der dette kom fra; hos Neby Brukt og Antikk - mitt skattekammer på Finnskogen.

Her er mitt bidrag til Skissedillas utfordring Skissedillaskisse #83 og den fantastiske gjestedesigneren Anna Dąbrowska - Pękocka .

PS. Jeg er glad den barten er borte.

8 kommentarer:

  1. så stilig bruk av gammelt ukeblad. stilig måte du laget tittelen på.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  2. Så lurt! Tøfft bruk av gammelt ukeblad.
    Elsker stilen din!

    SvarSlett
  3. Så stilig dette var, har et par gamle ukeblader liggende, kan være de kan bli brukt fortere enn jeg hadde tenkt. Kjempelekker side.

    SvarSlett
  4. Så nydelig og romatisk LO. Elsker de røde blomstene og den store tittelen.

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  5. Vilen stilig LO! Så kreativt att bruke ett gammelt ukeblad og så fint med allt det sydde!

    SvarSlett
  6. Denne var skikkelig kul altså, kjempe stilig bruk av ukebladet. Likte fargene med det røde blikkfanget. Og barten....he he, jeg fikk mannen min til å ta den i fjor og er igrunnen ganske fornøy med det hi hi.

    SvarSlett