mandag 11. januar 2010

Serr?

eller "seriøst" som vi over 40 sier. Min gamle far har alltid snakket om å stå igjen på perrongen når toget har gått - rett og slett være litt fragått på enkelte områder i livet. Språket endrer seg, det er vanskelig å lære seg ny mobil, nytt kamera, samspillet mellom TV, PC, DVD, DVD-brenner, Blu Ray etc. etc.

Jeg føler meg også litt fragått innimellom, jeg har liksom stått litt stille - og det har ikke verden.

Her er mitt bidrag til Skissedillas utfordring Skissedillaskisse #42.

5 kommentarer:

  1. Is er godt det hihi.
    Denne var råkul!!

    SvarSlett
  2. Seriøst? Denne var kul! Herlige farger! Seriøst!
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Så sant så sant, vi må stadig få "oversatt" ord som guttene her hjemme sier......
    Herlig LO og kult bilde. Fin bruk av maskering og glimmermist/colorwash:D
    Det ligger forresten noe og venter på deg i bloggen min;)

    SvarSlett
  4. kul Lo, og ja føler det litt på samme måte! Kult bilde og fine farger fra deg som vanlig!!

    Takk for bidrag!

    SvarSlett
  5. Kan det bli nok is? Gleder meg til sommeren når jeg ser slike sider.
    Og jeg tror jeg ser hvor du har hentet inspirasjonen til denne flotte LO'en.

    SvarSlett