onsdag 20. januar 2010

Her kommer vinteren

- endelig. Det er ikke helt sant, for vi liker sommer og sol bedre. Men vi lever i vinterhalvåret også og gjør det beste ut av det.

Her er mitt bidrag til Scrapping the Music på Norsk! sin utfordring Årets første Sang: JanuarSangen.

Noen av snøfnuggene er laget med sjablong og glitter, noen er klippet ut fra en gammel bok og sprayet med Glimmer Mist, noen er malt med glitter og de sorte små har jeg faktisk sydd. Sammen med stemplede bokstavene ble dette en skikkelig klinete LO å lage.

6 kommentarer:

  1. Helt herlig Berit!
    Du har fått virkelig drisen på glimmermist :-). Hvor mange farger har du nå?

    SvarSlett
  2. WoW!! Digger fargene dine!! Lekkert!Og så herlig med den glimmermisten din!! Knall:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  3. Herlig leken LO. Flott oppsett og flotte farger

    SvarSlett
  4. Så flott LO, herlige farger, og bildene passer kjempebra.
    Snøkrystallene var også kjempe fine. Følger deg videre jeg, så jeg får med meg det som kommer!

    Klem, Guro

    SvarSlett
  5. Så fantastisk kul! Så tøft med kvadratene, og herlig at du har valgt grønn som farge til bildene dine!

    SvarSlett
  6. Jeg er så imponert over snøfnuggene dine! Du sa du skulle begynne å lage mer av pynten din selv, og det har du virkelig fulgt opp bra

    SvarSlett