tirsdag 12. januar 2010

feeling BLUE

Her er mitt bidrag til Scrapping the Music på Norsk! sin utfordring Januarbonus der stikkordet var BLÅTT. Og blått ble det jammen meg!

Blått er nok ikke min farge, for det fantes ikke mye blått i mine scrappesaker. Men det lille jeg hadde er her, sammen med ensfarget restepapir.

Takk til min kjære mann som scannet denne LO selv om jeg ikke "tok opp" (eller "tapet" som vi sa i min tid) et TV-program han hadde veldig lyst til å se i går kveld. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det - jeg er nemlig fragått!

5 kommentarer:

  1. WOW - må jeg bare si. Denne var drit-kul (for å si som ungene). Til ikke å ha mye blått blant scrappesakene har du virkelig fått til en knalltøff og veldig blå LO. Super løsning på oppgaven.

    Takk for et herlig bidrag. :)

    SvarSlett
  2. Lekker! Ikke noe problem for deg å scrappe blått:-)
    Utrolig flott bilde. Hvem er det?

    Og så har jeg noe til deg i bloggen min *S*

    SvarSlett
  3. oisan - denne var knallstilig !!! Du har virkelig lekt deg med blåfarger og måten du har satt opp LO'en på får deg til å fokusere på det herlige bildet i midten!
    Virkelig flott!!!

    SvarSlett
  4. Kjempefin!
    Og jeg tror at blått er din farge

    SvarSlett
  5. Dette var inspirasjon! God ide med å bruke resteark.

    SvarSlett