søndag 22. april 2012

Hver sin stil

Tør – tør ikke. Jeg blir nok ikke årets mor hvis gutta oppdager at disse bildene av dem er publisert. Men jeg synes de er såå søte og så har jeg jo sladdet bort ”stussene”, intet uanstendig ved dette. Jeg føler meg modig i dag og dessuten er det ingen av dem som bryr seg om hva jeg driver med på fritiden.

Bakgrunnen er inspirert av en tapet fra Sanderson jeg så på ”60 minute makeover” en deilig søndags morgen i sengen med kaffekoppen.

Her er mitt bidrag til Skissedillas utfordring Skissedillaskisse #160.

3 kommentarer:

  1. Hi hi, da blir nok ikke jeg heller "årets mor" for jeg har også scrappet slike bilder:) Herlige bilder og digger tittelen. Jeg så også det programmet og liker hvordan du lot deg inspirere av tapeten:)

    SvarSlett
  2. Hehe herlige bilder da! Du har en unik og annerledes stil, som jeg liker godt! Denne var knallfin med tapeten:)) Likte fargene sammen.

    Takk for bidraget

    Lula

    SvarSlett
  3. Søtere enn dette blir det ikke!

    God helg russemamma!

    SvarSlett