torsdag 19. mai 2011

Make me a rainbow

Jeg tør nesten ikke si det høyt; min 13 år gamle sønn elsker å mikse drinker. Jo vanskeligere dess bedre. Her er et vellykket forsøk på ”Rainbow drink”. Mange forskjellige ingredienser i lag på lag som ved servering gir forskjellig farge i hvert glass.

Her er mitt bidrag til Scrappehusets utfordring Vi tar’n - mai der vi skulle la oss inspirere av Kinsey Wilsons vakre LO. Damen er helt rå på søm og jeg har faktisk kjøpt en sømmal av henne på eatsy. Jeg er STOR fan av hennes arbeid og det var morsomt at det var akkurat henne vi skulle la oss inspirere av.

6 kommentarer:

  1. Så flink han er!! Og så flink du er!! Denne var skikkelig fin!! Digger tittelen og sirklene dine, Utrolig stilig:)

    Takk for at du er en så trofast bidragsyter inne hos oss - vi setter stor pris på det:)

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  2. Ha ha, har flere sønner som elsker drinkmiksing:) Drinkene blir ikke så fargerike og flotte som din sønn har fått til, da...Og nok en herlig LO fra deg!

    SvarSlett
  3. Denne var jo bare dritlekker!!! dette må jo være en kommende bartender!
    Så utrolig lekkert!
    Tusen takk for at du ble med på denne utfordringen også!

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig denne var!!! Digger rundingene, og DEN KULESTE DRINKEN da!!!
    Du er helt konge med farger!
    Klem

    SvarSlett
  5. wow, så lekkert! her har du liksom fått full innertier på alt i mine øyner!
    takk for at du ble med på denne utfordringen hos oss i ScrappeHuset....knall-kul Lo altså...

    SvarSlett
  6. 13 årig bartender! Mohahahaha! Ikke verst! Kanskje du kan låne han ut til privatfester og brylluper, etc. ;P
    Digger LOen din. Sprekt fargevalg, kule søm-sirkler. Kult bilde også, likte at det kun var farge på drinkene. :D

    Takk for at du deltar. :D

    SvarSlett