torsdag 24. mars 2011

Thank you Pia

Dette er ikke noe forsøk på å smiske med fantastisk morsomme Pia som denne uken har en utfordring til oss hos Scrappehuset. Det er heller ikke noen hånd langt nede i pakken med diverse scrappestæsj hun har tenkt å gi bort. Dette er et ærlig forsøk på å lage noe lekent og lage noe gøy.

Jeg skrev et innlegg på bloggen til Pia i går at jeg likte å fotografere meg selv og at jeg skulle gjøre det med et fint lilla skjerf rundt halsen og ingenting mer. Her er bildet som du gledet deg til å se Pia og som vanlig legger jeg det ut i bloggen min.

Takk for skjerfet jeg vant og takk for at du gjør dagen litt lysere!

3 kommentarer:

  1. Så arti!!
    Super lekker lilla LO!! Tusen takk for at du ble med - og det bare med skjerf rundt halsen;0)

    SvarSlett
  2. Ha ha, du er jo gal! Hadde jo forventa et bilde i helfigur...

    SvarSlett
  3. Hehe, så kult! God helg :)

    Sprekt å stille opp med bare lilla skjerf ja, men som Pia sier så hadde jeg også forventet bilde i helfigur :D

    SvarSlett