torsdag 22. april 2010

A beautiful transformation

Det er en hel grunnskole mellom disse to bildene, 1. og 10. klasse. Det har skjedd store forandringer på de årene - fra å være en andunge til å bli en svane. Teksten i H.C. Andersens eventyr synes jeg ikke passet da den er så fryktelig, fryktelig trist i starten - har aldri greid å lese den for mine barn uten å gråte. Derfor ble det en strofe fra den grusomme låten til Brooke Hogan ”Beautiful transformation”. For det har vært en vakker forvandling, selv om jeg alltid har synes at hun var den vakreste jenta i verden.

Her er mitt bidrag til Skissedillas utfordring Skissedillaskisse #56 - Gjestedesigner.

8 kommentarer:

  1. så flott denne var! Herlig å se utviklingen !

    SvarSlett
  2. En flott dokumentasjons LO:) og jeg vil heller si:fra en liten svane til en stor svane;)
    Ha en riktig fin helg:)

    SvarSlett
  3. for en forandring! Synes hun er fin på begge bildene jeg asså! Takk for bidrag!!!

    SvarSlett
  4. Nydelig side! Stor forandring, men hun er fin på begge bildene! (Kan se at hun har hatt regulering...)

    SvarSlett
  5. Du har så utrolig kul stil!!:D Digger denne!

    SvarSlett
  6. Hun er nydelig!

    Kjempegod idé med den layouten!

    SvarSlett
  7. Å vise forandringen på en layout ble stilig, men vakker har hun jo vært bestandig.

    SvarSlett
  8. å for en vakker jente du har:) Flott lo.

    SvarSlett