tirsdag 23. mars 2010

Love is in the air

Gratulerer med dagen Skissedilla! Tusen, tusen takk til DT-jentene for all inspirasjon og glede gjennom et helt år – dere er helt fantastiske.

Her er mitt bidrag til Skissedillas utfordring Skissedillaskisse #52.

Denne LO er en hyllest til kjærligheten med stor K. Den store drivkraften som får min førstefødte til å sprette opp av sengen tidlig en søndag morgen for å steke egg og bacon og servere sin kjære frokost på sengen. "Ikke skjem han bort for mye, det kan fort bli en vane" - sitat mor/Berit.

5 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar inne hos meg!! :)
    WOW i denne bloggen var det mye snadder!!
    Jeg må legge deg til i lista mi om jeg får lov?
    Knallstilig LO du har laget til 1årsskissa! Digger fargene :)

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Herlig! Digger hjertene i herlige farger!

    SvarSlett
  3. Hjertene og fargene er virkelig herlige! Jeg liker det enkle oppsettet ditt og heier på layouter som ikke er lag på lag eller har blomster på seg;)

    SvarSlett
  4. HIHI Ja det kan sannelig fort bli en vane..men herlig å være forelsket! Jeg liker siden din så godt. Den er lys og positiv! Flott med alle hjertene.

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  5. herlig LO. Kjempeflott med mist og skyene, og jeg digger hjertene og de flotte fargene

    SvarSlett