torsdag 10. desember 2009

You inspire me!

“Inspire” heter dette vakre sort/hvitt arket. Jeg lånte min minste sønns nye fargeblyanter – og farget i vei. Første forsøk klipte jeg feil og måtte ta fram fargeblyantene på nytt. Det ga meg noen ekstra blomster til å lime på det sorte arket. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Bildet av våre vakre barn er fra årets ferietur til Tyrkia. Bildet er spesielt – sjelden at de kan sitte sammen uten at det blir bråk.

Her er mitt bidrag til Skissedillas utfordring Skissedillaskisse #37.

PS. Hadde arket hett ”frustrate” eller ”annoye” kunne jeg sikkert laget en LO med samme bilde.

1 kommentar:

  1. ÅÅ Jeg elsker det arket, man har friheter til å gjøre hele mønsterarkewt til noe annerledes og eget;) Liker den lekne stilen og sommerfuglene.Herlig font i tittelen, flott at den var litt stor!

    Takk for at du deltar

    SvarSlett